Nowa Kampania Simplus „Bootsy”
  • 0
  • 1
25.05.2005

Nowa Kampania Simplus „Bootsy”

24 maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus. Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radiostację oraz radiostacje lokalne), prasę (prasę młodzieżową, studencką, Aktivist, Life), outdoor na terenie całej Polski oraz Internet (GG, Tlen, Onet.pl, Wirtalnapolska.pl, Interia.pl).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wojtek

19 lat temu

ale o co chodzi?

dziwna ta notka... jakby się czytało Media i Marketing.. A w MpK przecież nie chodzi oz zwykłe notki PRowskie... chyba że się mylę?

24 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2005

„Czerwiec demokratów”

W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. Ten miesiąc wybrano nieprzypadkowo - szesnaście lat temu, dzięki zwycięstwu Solidarności, zwyciężyła polska demokracja. W czerwcu PD chce kontynuować rekrutację członków i sympatyków partii. Dlatego już 1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania outdoorowa. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m.