Co sprawia, że 80% konsumentów w Polsce kupuje produkty markowe? - Marketing przy Kawie
Co sprawia, że 80% konsumentów w Polsce kupuje produkty markowe?
  • 0
  • 1
19.08.2005

Co sprawia, że 80% konsumentów w Polsce kupuje produkty markowe?

Dlaczego Polacy tak bardzo cenią jakość i markę? Między innymi na te pytania odpowiada II edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej ,,Wybierz markowe”. Częścią kampanii organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, są także badania „Co Polacy sądzą o marce?” przeprowadzone przez TNS Obop.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54898 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.08.2005

CRM rozsyła SMS'y do klientów i pracowników

Oprogramowanie bs4-Intranet zostało wzbogacone o moduł „Komunikacja SMS”, który pozwala rozsyłać sms'y bezpośrednio z programu CRM. Krótkie wiadomości tekstowe mogą być wykorzystywane w kampaniach promocyjnych. Program umożliwia wyselekcjonowanie grupy kontrahentów i rozesłanie im zindywidualizowanych wiadomości SMS. Inną funkcjonalnością jest mechanizm automatycznych powiadomień do klientów i pracowników, które informują o określonym zdarzeniu zarejestrowanym w systemie.

17 sierpnia 2005