0 1 0 0 0 5.08.2005Panorama Firm na stronie tygodnika „Wprost”Od sierpnia Internetowa Panorama Firm jest dostępna na stronie internetowej tygodnika „Wprost”. Obecność Panoramy Firm w nowym miejscu to kolejny krok wykonany w celu ułatwienia użytkownikom dostępu do szybkiej i największej polskiej wyszukiwarki firm www.pf.pl.
0 1 0 0 0 5.08.2005Dwie imprezy – jedna ATMAW najbliższą sobotę odbędą się dwie duże imprezy koncertowe, które obsługuje jedna firma. Na plażę w Kołobrzegu zawita trzynasta już odsłona trasy „Magiczne Lato z Radiem” a w Warszawie wystąpi Ingrid. ATMA jest pierwszą w naszym kraju firmą odpowiedzialną za obsługę tak wymagających wydarzeń jednocześnie.
0 1 0 0 0 5.08.2005Nowe interaktywne zabawki w zestawach dla dzieci Happy Meal®5 sierpnia w zestawach Happy Meal® dostępnych w każdej restauracji McDonald’s na terenie Polski pojawiły się nowe, interaktywne zabawki dla dzieci. Do każdego zestawu Happy Meal® dołączona jest jedna z 6 zabawek do wyboru z kolekcji Polly Pocket dla dziewczynek i Tony Hawk dla chłopców.
0 1 0 0 0 4.08.2005Media Explorer wykorzystuje produkty DICOM PolskaFirma Media Explorer świadcząca usługi w zakresie monitoringu mediów, wdrożyła rozwiązania dostarczone przez DICOM Polska - lidera na rynku urządzeń związanych z przetwarzaniem dokumentów.
0 1 0 0 1 4.08.2005Kampania Toyoty na nowych nośnikach nad morzemRelax Media, operator nośników w miejscach wypoczynku, poszerzył swoją letnią ofertę o nowe nośniki reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 4.08.2005INTERIA. PL zmienia logoOd czwartku, 4 sierpnia br. INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.
0 1 0 0 0 4.08.2005Program PR-owski: „Chronimy Morze Bałtyckie”W roku 2005 marki Beckers i Polifarb Dębica rozpoczęły współpracę ze Stacją Morską Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu w ramach programu proekologicznego "Chronimy Morze Bałtyckie". Celem programu jest ratowanie Morświna Bałtyckiego – pięknego ssaka nazywanego niekiedy Delfinem Bałtyku – któremu grozi zagłada.
0 1 0 0 0 4.08.2005Telewizja w Punkcie Sprzedaży – POS TV – nowoczesny nośnik reklamySieć POS TV – telewizji w punkcie sprzedaży, jest nowatorskim i cieszącym się rosnącą popularnością nośnikiem reklamy. System POS TV to jedna z ciekawszych propozycji w ofercie domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, coraz częściej i coraz chętniej wykorzystywaną przez reklamodawców.
0 1 0 0 0 4.08.2005Lech nadal z LechemKompania Piwowarska S.A. przedłużyła umowę sponsorską z Lechem Poznań.
0 1 0 0 0 4.08.2005Świat Samsung i Fantastyczna Czwórka czekają na ciebieSamsung Electronics jest sponsorem filmu „Fantastyczna Czwórka” (Fantastic Four) wchodzącego wkrótce na ekrany polskich kin.