0 1 24.08.2009„Co dwa Nikony to nie jeden”kampanie reklamowe TweetNikon rozpoczął akcję promocyjną w dwóch sieciach salonów fotograficznych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.08.2009Smava.pl organizuje kampanię w modelu „płać za efekt”Wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci Zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu Smava.pl.
0 1 0 0 0 21.08.2009Konwergencja mediów i treści – ADB pokazuje rynkowe trendyPodczas targów branżowych IBC w Amsterdamie tematem przewodnim wystawy firmy ADB będą rozwiązania, które mogą sprostać rosnącym wymaganiom widzów wobec szeroko rozumianych usług telewizyjnych.
0 1 0 0 0 21.08.2009Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron WWWUżyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.
1 1 0 0 0 21.08.2009Pieprzna kampania od AxePod hasłem „Zapach z pieprzem” rusza ogólnopolska kampania nowego dezodorantu Axe Instinct.