0 1 0 0 0 2.09.2009Change Integrated dla marki Rexona Men„Przesiądź się z kanapy na fotel w bolidzie” – pod takim hasłem 1 września rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna Rexona Men, przygotowana przez Change Integrated, która w lutym tego roku wygrała przetarg na obsługę tej kampanii.
0 1 0 0 0 2.09.2009Ciszewski Marketing Sportowy wesprze komunikacyjnie przyjazd Allena Iversona do PolskiAgencja Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. podpisała umowę z marką Reebok. W ramach współpracy CMS jest odpowiedzialny za kompleksową oprawę komunikacyjną i eventową przyjazdu do Polski Allena Iversona.
0 1 0 0 0 2.09.2009Metromedia Polska powiększa zasięgOd września Metromedia oddaje do dyspozycji dodatkowe 1800 nośników 90x30 cm zamontowanych w autobusach.
0 1 0 0 0 2.09.2009Mobilne i wielkoformatowe ekrany LED w VeracompW Veracomp dostępne są mobilne oraz stacjonarne wielkoformatowe ekrany LED firmy Dysten.
0 1 0 0 0 2.09.2009Agencja Personal PR rozpoczęła współpracę z SuperHostAgencja Personal PR Sp. z o. o. została wybrana do obsługi firmy hostingowej SuperHost w zakresie kompleksowych działań Public Relations.
0 1 0 0 0 2.09.2009Jet Line dla obchodów 70. rocznicy wybuchu II wojny światowejJet Line zamontował na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki ponad 1200-metrową dekorację, wpisującą się w obchody 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej.
0 1 0 0 0 2.09.2009Kompania Piwowarska wprowadza znak „Żyj odpowiedzialnie”Kompania Piwowarska wprowadza na materiały promocyjne swoich marek znak „Żyj odpowiedzialnie”. Od września będzie go można zobaczyć w reklamach prasowych, na plakatach, banerach internetowych, a także w sklepach i punktach gastronomicznych, m.in. na lodówkach z piwem. Również w reklamach radiowych będzie można usłyszeć: „Piwo to też alkohol. Żyj odpowiedzialnie”.
0 1 0 0 0 2.09.2009Bosman w barwach Pogoni SzczecinMarka Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, we współpracy z zachodniopomorskim klubem Pogoń Szczecin, przygotowała dla fanów klubu i kibiców piłki nożnej limitowane opakowania piwa Bosman Full, w barwach Pogoni.
1 1 0 0 0 2.09.2009„W Heyah nie tolerujemy kruczków” – druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa HeyahRusza druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa Heyah. W reklamach jako główny bohater ponownie wystąpi znany ze spotu „No to sru!” rysunkowy kot Rysiek.
0 1 0 0 0 2.09.2009Koszenie w imię ochrony przyrody5 września odbędą się IV Mistrzostwa Europy i VIII Mistrzostwa Polski w Koszeniu Bagiennych Łąk dla Przyrody "Biebrzańskie Sianokosy". Impreza zorganizowana jest na rzecz troski o przyrodę, w celu ocalenia liczącej setki lat tradycji koszenia podmokłych łąk oraz spopularyzowania idei czynnej ochrony przyrody terenów bagiennych. Sponsorem Mistrzostw jest firma Husqvarna.