0 1 0 0 0 8.06.2009Agnieszka Chylińska i Simy odwiedziły warszawską ArkadięW miniony piątek miała miejsce premiera The Sims 3. Z tej okazji, 6 czerwca, gościem specjalnym miasteczka simowego, które stanęło w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie, była Agnieszka Chylińska.
0 1 0 0 0 8.06.2009Niemcy mówią „dziękujꔄ20 lat wolności. Niemcy mówią „dziękuję” – pod tym hasłem odbywa się tournée jubileuszowe z okazji rocznicy upadku Muru Berlińskiego.
0 1 0 0 0 8.06.2009Taxi-AD Polska realizuje kampanię TescoZ końcem maja 2009 roku ruszyła kampania reklamowa stacji paliw w Bielsko - Białej.Na tylnych szybach taksówek pojawiły się naklejki WinAD zapraszające na stację paliw Tesco. Kampania reklamowa potrwa do 19 lipca.
0 1 0 0 0 8.06.2009Incentive Concept Poland zmienia wizerunek oraz strukturęW ramach dawnej agencji wyspecjalizowały się dwie marki. Incentive Concept będzie odpowiedzialna za organizację wyjazdów i spotkań o charakterze motywacyjnym i nagrodowym oraz za przygotowanie i realizację strategii i programów motywacyjnych. W ramach drugiej marki - Live Marketing Concept realizowane będą projekty eventowe.
0 1 0 0 0 8.06.2009„Szczęśliwa 13” z RedComm i CH Auchan PiasecznoRuszyła urodzinowa promocja konsumencka zorganizowana przez Agencję Reklamową RedComm dla Centrum Handlowego Auchan Piaseczno.
0 1 0 0 0 8.06.2009Wakacyjna akcja konsumencka Cin&Cin29 maja br. ruszyła nowa akcja konsumencka marki Cin&Cin. Akcja prowadzona będzie w 30 hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 8.06.2009Rusza kampania reklamowa Centrum Medycznego Enel-MedCentrum Medyczne Enel-Med rozpoczęło kampanię reklamową. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności Enel-Med, a także budowanie wizerunku firmy jako marki premium w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
0 1 0 0 0 8.06.2009Fox International Channels wybiera On Board PRFox International Channels, jeden z globalnych koncernów medialnych, powierza prowadzenie bieżących działań PR w Polsce firmie On Board PR.
0 1 0 0 0 8.06.2009Różczka, Kot i Adamczyk na nośnikach Jet LineZnana z telewizyjnych spotów kampania Wolne Wybory na twarz Netii nabiera rumieńców. Przez cały czerwiec troje kandydatów na twarz operatora będzie prezentować się m.in. na powierzchniach 12x4 m w sieci Motorway oraz reklamowych autach, MobiJetach.
0 1 0 0 0 8.06.2009Kraśnik – stolica PR-u samorządowegoKraśnik po raz kolejny na 3 dni stał się miejscem zjazdu PR-owców. Kolejna edycja konferencji ,,Public Relations w Samorządzie” przyciągnęła ponad 150 gości z całej Polski i Ukrainy. Rozmawiano o działaniach z zakresu public relations podejmowanych w czasie kryzysu, a w rozmowach kuluarowych dominowała tematyka wizerunku polskich polityków.