Smava.pl organizuje kampanię w modelu „płać za efekt”
  • 0
  • 1
24.08.2009

Smava.pl organizuje kampanię w modelu „płać za efekt”

Wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci Zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu Smava.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2009

Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron WWW

Użyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.