Closer i TouchPoints na Konferencji Badaczy Outdooru
  • 0
  • 1
2.03.2007

Closer i TouchPoints na Konferencji Badaczy Outdooru

1 marca w Warszawie odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Badaczy Outdooru „Jak działa Outdoor?”, zorganizowana przez Ströer Out-of-Home Media w ramach projektu Outdoor Innovation Program. Uczestnicy poznali wyniki brytyjskich badań Closer i Touchpoints, a także zapoznali się z opiniami ekspertów na temat polskiego rynku reklamy zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Zero,2 Inżynieria Marki rozpoczęła współpracę z Audi

Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki podpisała umowę z firmą Kulczyk Tradex Sp. z o.o. na pełną obsługę marki Audi. Do zadań agencji należy kreowanie wizerunku marki, tworzenie strategii kampanii reklamowych i działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych, opracowywanie kreacji i projektowanie materiałów reklamowych, a także organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych. Opiekę nad nowym klientem sprawują Magdalena Dutkiewicz i Ewa Łapińska.