Clear Channel wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną programu "Wiem, co wybieram"
  • 0
  • 1
10.07.2009

Clear Channel wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną programu „Wiem, co wybieram”

Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” po raz kolejny zyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy w lipcu i sierpniu w 8 największych miastach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących logo programu i jego znaczenie (400 w lipcu i 200 w sierpniu).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2009