Espresso

22 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2009

Agencja 8fish nadal na fali

Po pierwszym roku działalności spółka 8fish, podążając za najnowszymi trendami na rynku reklamy na świecie, oprócz rozwiązań interaktywnych (widgetów/gadżetów), proponuje tworzenie strategii i doradztwo w zakresie wykorzystania Social Media w komunikacji marketingowej. 8fish czerpie inspiracje ze swojego doświadczenia we współpracy z agencjami i klientami europejskimi oraz amerykańskimi, gdzie rzeczywiste korzystanie z serwisów społecznościowych jest dużo bardziej zaawansowane niż w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2009

Agent przy sklepowej ladzie

Rzesza „Tajemniczych klientów” krąży po Polsce. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach na  stronach internetowej giełdy pracy infoPraca.pl opublikowanych zostało ponad 800 ofert dla tej, tylko z pozoru tajemniczej, profesji. Stanowiły one 4,5 proc. wszystkich propozycji zamieszczonych w tym okresie. „Tajemniczy klient” znajdzie pracę nie tylko w dużych miastach, takich jak Warszawa czy Katowice, ale także w Lublinie, Tarnowie, Łukowie, Pułtusku czy Biłgoraju. Może pojawić się przy sklepowej ladzie także w miejscowościach stanowiących przedmieścia dużych miast, takich jak Marki czy Zgierz. Najwięcej takich ofert pracy jest obecnie w Wielkopolsce, na Śląsku i Mazowszu.

21 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2009

ISUZU Automotive Polska rozpoczęło działalność w obszarze komunikacji PR i marketingowej

W czerwcu działalność operacyjną rozpoczęło ISUZU Automotive Polska. Natomiast w lipcu rozpoczęto pierwsze działania w obszarze komunikacji pr i marketingowej. Firma będzie dystrybutorem pojazdów obecnego od ponad 70 lat na rynku motoryzacyjnym japońskiego koncernu Isuzu Motor Ltd. To światowy lider w zakresie technologii produkcji silników diesla oraz samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów.

Poprzednie Następne