Cityboard Media wspiera studia w Polsce
  • 0
  • 1
6.02.2007

Cityboard Media wspiera studia w Polsce

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej aktywnie włączyła się w promocję akcji „POLSKA – WYPASIONY KLIMAT NA STUDIA”. Jest to ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest powstrzymanie młodzieży przed wyjazdem na studia zagraniczne, poprzez wskazanie unikatowych walorów polskich uczelni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię nowej Corolli dla Toyota Motor Europe

Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 europejskich rynków. W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe.
„Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem” mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.