Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię nowej Corolli dla Toyota Motor Europe
  • 0
  • 1
6.02.2007

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię nowej Corolli dla Toyota Motor Europe

Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 europejskich rynków. W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe.
Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem” mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2007