City Game Heyah – zderzenie dwóch wymiarów - Marketing przy Kawie
City Game Heyah – zderzenie dwóch wymiarów
  • 0
  • 3
25.05.2012

City Game Heyah – zderzenie dwóch wymiarów

Z okazji juwenaliów Heyah przygotowała specjalną akcję City Game – eliminacje prowadzone są na Facebooku, natomiast finaliści spotkają się w świecie realnym 2 czerwca podczas warszawskich Ursynaliów. Zadania wykonywane przez najlepszych zawodników również będą balansować na granicy rzeczywistości i świata wirtualnego – do ich wykonania niezbędne będzie skorzystanie z technologii augmented reality (AR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2012