Sąd Najwyższy: reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd, jednak prezentowały zły wizerunek agentów ubezpieczeniowych (wideo) - Marketing przy Kawie
Sąd Najwyższy: reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd, jednak prezentowały zły wizerunek agentów ubezpieczeniowych (wideo)
  • 1
  • 1
25.05.2012

Sąd Najwyższy: reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd, jednak prezentowały zły wizerunek agentów ubezpieczeniowych (wideo)

Sąd Najwyższy w wyroku z 25 maja w sprawie dotyczącej reklam Link4 oddalił skargę kasacyjną Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Takie rozstrzygnięcie przesądza w sposób ostateczny, że reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2012

„Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu”

Prawo powszechnie obowiązujące a prawo wewnętrznie obowiązujące (w kontekście prawnej regulacji wolnych zawodów zaufania publicznego). Zawody dziennikarza i doradcy public relations a normatywna regulacja wolnych zawodów i zawodów zaufania publicznego w polskim porządku prawnym. Odpowiedzialność zawodowa i prawna dziennikarza i doradcy public relations – to tylko wybrane zagadnienia z najnowszej książki Miry Poręby.