Ciszewski Marketing Sportowy autorem strategii naming rights dla Hali Centrum - Marketing przy Kawie
Ciszewski Marketing Sportowy autorem strategii naming rights dla Hali Centrum
  • 0
  • 1
19.01.2010

Ciszewski Marketing Sportowy autorem strategii naming rights dla Hali Centrum

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej to kolejny klient Ciszewski Marketing Sportowy, dla którego agencja zrealizowała projekt naming rights. W ramach współpracy opracowana została strategia sprzedaży praw do nazwy Hali Centrum połączona z wyceną praw marketingowych do obiektu. Ciszewski Marketing Sportowy wsparł klienta także w przygotowaniu oferty sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2010

18 stycznia 2010