1 1 0 0 1 5.02.2010„Kruk – najlepsze wyjście z długów”. Rusza kampania skierowana do osób zadłużonychRozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do osób zadłużonych. Kruk SA przekonuje dłużników, że kontakt i dialog z windykatorem to najlepszy sposób na rozwiązanie problemu zadłużenia.
0 1 0 0 0 5.02.2010MSP będą sprzedawać w sieciPonad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w Internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.
0 1 0 0 0 5.02.2010Pierwsze spotkanie z cyklu InternetDay 201018 lutego br. w restauracji Moonsfera odbędzie się pierwsze z cyklu spotkań skierowanych do osób zainteresowanych Internetem. Organizatorem spotkania InternetDay jest Grupa Pino (Internet Group).
0 1 0 0 0 5.02.2010Centrum EXPO XXI sprzedaje prawa do nazwyCentrum EXPO XXI wystawia na sprzedaż swoje prawa do nazwy. Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI okaże się po przedłożeniu propozycji przez oferentów, z których najlepsza zadecyduje o wyborze sponsora.
0 1 0 0 0 5.02.2010Cumulus dla Broker PlusAgencja Reklamowa Cumulus przygotowała na zlecenie Broker Plus Sp. z o.o. logo spółki wraz z systemem identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 5.02.2010IAB Polska na XIV Międzynarodowych Tragach EuroGastroZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął współpracę z firmą MT Targi. W trakcie XIV Międzynarodowych Tragach EuroGastro, IAB Polska zorganizuje konferencje pokazujące jak skutecznie wykorzystać internet w promowaniu produktu, firmy, brandu.
1 1 0 0 0 5.02.2010Międzynarodowa kampania społeczna apelująca o pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na HaitiMiędzynarodowa Federacja Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC) wraz z Discovery Networks EMEA stworzyły wspólnie reklamę społeczną na rzecz niesienia pomocy ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti.
0 1 0 0 0 4.02.2010IQ Marketing dla marki DoveW ramach akcji Akademia Prawdziwego Piękna Dove realizowanej przez firmę Unilever Polska rozpoczęła się promocja konsumencka produktów marki Dove.
0 1 0 0 0 4.02.2010dotPR dla WalutomatuAgencja dotPR rozpoczęła współpracę z serwisem Walutomat.pl. Do zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz budowa widoczności serwisu w Internecie.
0 1 0 0 0 4.02.2010Targowy sukces PIAPTylko 14 m2 stoiska i aż ponad 400 gości targowych. Prawie drugie tyle na imprezie Monte Carlo 2010. 15 000 rozdanych deklaracji, kilkaset gadżetów, 2 billboardy oraz nowi członkowie. Tak w liczbach Polska Izba Artykułów Promocyjnych podsumowuje targi RemaDays 2010.