Cirque du Soleil tworzy własną sieć influencerów - Marketing przy Kawie
Cirque du Soleil tworzy własną sieć influencerów
  • 0
  • 1
13.10.2023

Cirque du Soleil tworzy własną sieć influencerów

Cirque du Soleil Entertainment Group uruchamia własną sieć influencerów Artist Influencer Network. Platforma ma wspierać artystów cyrkowych aktywnych w sieci i kojarzyć ich z markami. To jeden ze sposobów rozszerzenia marki poza eventy cyrkowe na żywo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 października 2023

  • 0
  • 2
  • 0
12.10.2023

Platforma „Gdzie zamieszkać” z 10 statuetkami na Golden Drum International Festival of Creativity 2023

Podczas Golden Drum International Festival of Creativity 2023 platforma „Gdzie zamieszkać / Where to Settle” Mastercard została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła 4 Grand Prix, 3 Golden Drum, 2 Bronze Drum oraz Best of Genius Loci. Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland otrzymał tytuł „Creative Director of The Year”.