CEO Victoria’s Secret składa rezygnację po wypowiedzi szefa marketingu na łamach „Vogue’a”
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
16.11.2018

CEO Victoria’s Secret składa rezygnację po wypowiedzi szefa marketingu na łamach „Vogue’a”

Jan Singer, CEO Victoria’s Secret, po dwóch latach zrezygnowała z funkcji – podaje „Bloomberg”. Ma to związek z kontrowersyjnym wywiadem, jakiego kilka dni wcześniej udzielił Ed Razek, szef marketingu firmy.

Według „Fortune” Victoria’s Secret, ze sprzedażą wartą rocznie około 8 mld dol., jest największym w USA producentem bielizny. Coraz częściej jednak marka jest krytykowana, że nie nadąża za zmieniającymi się wymaganiami konsumentek. Zwłaszcza tych młodszych, które oczekują komfortu zamiast koronek i push-upów.

Działająca od ponad czterdziestu lat firma stoi również przed wyzwaniem, jakim są pojawiający się nowi rywale online. Należą do nich m.in. Savage X Fenty Rihanny czy ThirdLove, którzy promują się jako alternatywa dla kobiet o różnych kształtach.

Ed Razek, który jest częścią zespołu wybierającego modele do dorocznego pokazu marki, zasugerował w wywiadzie dla „Vogue’a˜˜”, że bielizna Victoria’s Secret sprzedawana jest tylko pewnej grupie – szczupłym kobietom noszącym rozmiar zero. – Nie sądzę, że możemy być wszystkim dla wszystkich klientów. To specjalistyczna firma, a nie dom towarowy – powiedział szef marketingu VS.

Jan Singer w swojej dwuletniej karierze CEO przez pewien czas starała się wprowadzić markę w sferę codziennej mody. Jako kluczowy produkt promowane były wtedy tanie figi zamiast koronkowych biustonoszy.

Firma L Brands, do której należy Victoria’s Secret, nie potwierdziła doniesień o rezygnacji szefowej marki.

Źródło: www.observer.com

Andersen

4 tygodnie temu

Taka jest rzeczywistość i wszyscy, którzy nie znaleźli swojego rozmiaru czy koloru w jakimś sklepie, powinni się z tym pogodzić.

Nie wyobrażam sobie, bym jako producent miał być zmuszany do zadowalania osób, którym nie chcę sprzedawać czegokolwiek.
Bo i czemu miałbym?

 

16 listopada 2018