Caterpillar w kampanii reklamowej
  • 0
  • 1
4.10.2010

Caterpillar w kampanii reklamowej

Marka obuwia Caterpillar startuje z nową kampanią reklamową. Ma ona charakter wizerunkowy, podkreśla cechy marki  i odwołuje się do miejskiego stylu modeli butów z kolekcji jesień/zima 2010.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53485 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2010

Genesis PR w finale Golden Drum

Agencja GENESIS PR została zakwalifikowana do finału międzynarodowego konkursu reklamy, mediów i PR – Golden Drum. W kategorii „public affairs” doceniono projekt zrealizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Kampania ta zwyciężyła wcześniej w konkursie IPRA Golden World Award 2010 w tej samej kategorii i została wyróżniona w amerykańskim Stevie International Business Awards 2010.

1 października 2010