0 1 0 0 0 19.10.2010Simplus wykorzystał nowe formy w Gadu-GaduSimplus w trakcie trwającej obecnie w społeczności Gadu-Gadu kampanii „Simplus Bezlik Rozmów” pojawia się na nowych, niewykorzystywanych dotąd formach reklamowych.
1 1 0 0 0 19.10.2010Polska kampania Kii Sportage (wideo)Agencja Paralotna przygotowała polską wersję kampanii pod hasłem „Smart inside. Nowa Kia Sportage – inteligencja w standardzie".
0 1 0 0 0 19.10.2010Gruper wspiera akcję Pajacyk18 października Gruper wspólnie z Polską Akcją Humanitarną (PAH) rozpoczął akcję, której celem jest wsparcie programu Pajacyk i dożywianie dzieci w różnych regionach Polski. Z każdego kupionego kuponu spółka zobowiązała się przekazać równowartość jednego obiadu na rzecz programu Pajacyk.
0 1 0 0 0 19.10.2010IRR w zimowej kampanii dla Pirelli PolskaW połowie października rusza zimowa kampania opon Pirelli zatytułowana „Opony zimowe Pirelli. Pewna droga do nagród”. Skierowana jest ona do kluczowych partnerów handlowych oraz klientów indywidualnych marki. W działaniach marketingowych markę wspiera Instytut Rozwoju Reklamy.
0 1 0 0 0 19.10.2010Letnia kampania MetaxyAgencja reklamowa Martis na zlecenie grupy CEDC przeprowadziła w okresie letnim działania marketingowe, związane z kompleksową obsługą akcji promocyjnych marki Metaxa. Celem kampanii było wsparcie sprzedaży oraz podniesienie świadomości konsumenckiej związanej z piciem danego alkoholu.
0 1 0 0 0 19.10.2010Casio partnerem akcji „Polski uśmiech musi mieć polski okrzyk”Firma Casio została partnerem akcji „Polski uśmiech musi mieć polski okrzyk”, której celem jest wybór polskiego odpowiednika słowa „cheese”.
0 1 0 0 0 19.10.2010NewMedia Labs dla zainteresowanych reklamą internetowąAgencja NewMedia Labs wprowadziła możliwość darmowego wypróbowania badania reklamy displayowej – AdReport.
0 1 0 0 0 19.10.2010Rusza zimowa kampania opon FuldaGrupa Goodyear Polska rozpoczyna zimową kampanię promocyjną pod hasłem „Fulda – Technologia na Ekstremalne Warunki”. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktów zimowych marki oraz budowanie ich rozpoznawalności.
0 1 0 0 0 19.10.2010OS3 tworzy agencję marketingu społecznościowegoOstryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wyodrębniona 15 października ze struktur OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 18.10.2010Rusza cykl spotkań „Interactive Day”27 października o godz. 18.30 w klubie Fabryka przy ulicy Zabłocie 23 w Krakowie rozpocznie się pierwsza impreza z cyklu „Interactive Day” – inicjatywy skierowanej do środowisk reklamowych, artystycznych i studenckich. Celem akcji jest przybliżenie studentom branży interaktywnej oraz zachęcenie ich do podjęcia studiów w tym kierunku.