Carlsberg Polska promuje piwo Bosman Niepasteryzowany - Marketing przy Kawie
Carlsberg Polska promuje piwo Bosman Niepasteryzowany
  • 0
  • 1
20.04.2009

Carlsberg Polska promuje piwo Bosman Niepasteryzowany

Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy produkt: piwo Bosman Niepasteryzowany. Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru”, realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2009