0 1 20.04.2009Partner of Promotion dla Międzynarodowych Targów Poznańskichfirmy TweetAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53469 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.04.2009RedComm i Port Rumia promują ekologięPort Rumia Centrum Handlowe Auchan pod hasłem „Zielono mi” organizuje akcję ekologiczną dla uczniów szkół podstawowych i średnich z Rumi oraz okolicznych miejscowości. Podstawowym celem jest zebranie jak największej ilości makulatury, a także uświadomienie młodzieży jak ważnym zagadnieniem jest ochrona środowiska.
0 1 0 0 0 20.04.2009Salon "Moliera 2" promuje nowe kolekcje1 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wspierającej Salon "Moliera 2". Na nośniku Braughman Group Media, w ścisłym centrum Warszawy, eksponowana jest siatka wielkoformatowa o powierzchni prawie 2 000 m2.
0 1 0 0 0 20.04.2009Opus B dla US PharmaciaOpus B jest autorem telewizyjnej kampanii reklamowej Stoperanu przygotowanej dla US Pharmacia.
1 1 0 0 0 20.04.2009"Masz jeszcze czas..." - kampania telewizyjna marki ArcticHoop Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną marki Arctic. Pierwsza emisja w najbliższy poniedziałek, 20 kwietnia.