Business Billboard – projekt wsparcia polskiej marki
  • 0
  • 1
19.03.2008

Business Billboard – projekt wsparcia polskiej marki

Na początku czerwca 2008 r. najbardziej aktywne polskie firmy rozpoczną ekspansję na rynkach europejskich w ramach programu Business Billboard. Projekt łączy wiele elementów, lecz jednym z jego zasadniczych celów jest wsparcie wizerunkowe polskiej marki na rynkach zagranicznych. Za kampanię medialną Business Billboard odpowiedzialna jest agencja Brand Support.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2008

Tajemniczy klient w BRE Banku

Mali i średni przedsiębiorcy to grupa klientów coraz mniej wrażliwa na cenę produktów i usług bankowych. O wyborze banku decydują takie czynniki jak jakość i standard obsługi. Dlatego BRE Bank zdecydował się na przeprowadzenie projektu badawczego Mystery Shopping. Działaniami objęte zostały wszystkie 23 Oddziały Korporacyjne w całej Polsce, a w nich grupa wybranych losowo managerów Segmentu K3, doradców klienta oraz pracowników Wydziału Obsługi Klienta. Przedmiotem badań było w szczególności sprawdzenie, jak pracownicy realizują standardy jakości BRE Banku.