Kolejna marka Procter & Gamble w portfelu Leo Burnett
  • 0
  • 1
19.03.2008

Kolejna marka Procter & Gamble w portfelu Leo Burnett

Agencja Leo Burnett zwyciężyła w przetargu firmy Procter & Gamble na obsługę działań kreatywnych dla marki Clearblue Easy. P&G uzasadniła swoją decyzję bardzo dobrym zrozumieniem przez agencję świata emocji konsumenta, który podejmuje decyzje zakupowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2008

Tajemniczy klient w BRE Banku

Mali i średni przedsiębiorcy to grupa klientów coraz mniej wrażliwa na cenę produktów i usług bankowych. O wyborze banku decydują takie czynniki jak jakość i standard obsługi. Dlatego BRE Bank zdecydował się na przeprowadzenie projektu badawczego Mystery Shopping. Działaniami objęte zostały wszystkie 23 Oddziały Korporacyjne w całej Polsce, a w nich grupa wybranych losowo managerów Segmentu K3, doradców klienta oraz pracowników Wydziału Obsługi Klienta. Przedmiotem badań było w szczególności sprawdzenie, jak pracownicy realizują standardy jakości BRE Banku.