Brytyjskie Tesco zmienia strategię w social media - Marketing przy Kawie
Brytyjskie Tesco zmienia strategię w social media
  • 0
  • 1
22.06.2012

Brytyjskie Tesco zmienia strategię w social media

Tesco usprawnia komunikację na YouTube. Zawartość wszystkich istniejących kanałów firmy zostanie zintegrowana, a nowy kanał rozpocznie swą działalność latem tego roku. W przyszłości Tesco planuje wprowadzenie takiego samego rozwiązania na wszystkich swoich platformach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2012