OMD poszerza liczbę formatów dostępnych w systemie RTB Audience Targeting o double billboard - Marketing przy Kawie
OMD poszerza liczbę formatów dostępnych w systemie RTB Audience Targeting o double billboard
  • 0
  • 1
22.06.2012

OMD poszerza liczbę formatów dostępnych w systemie RTB Audience Targeting o double billboard

Dom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną współpracę z firmą iBillboard – dostawcą polskiej powierzchni reklamowej, dostępnej w modelu zakupu RTB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2012