0 1 0 0 0 19.03.2012Wilkinson z agencją public relationsStudio PRowokacja poprowadzi działania PR dla firmy Wilkinson, producenta maszynek i kosmetyków do golenia.
0 1 0 0 0 19.03.2012Superbrands Polska i Polish National Sales Awards łączą siłyDwa konkursy – Polish National Sales Awards i Superbrands – rozpoczynają współpracę. Chcą wspierać się strategicznie i merytorycznie oraz wspólnie prowadzić działania pod szyldem Superbrands i PNSA.
1 1 0 0 0 19.03.2012BNP Paribas – „Czego pragną kobiety” (wideo)Reklama przedstawia mężczyznę, który próbuje poderwać kilka kobiet – one jednak mają inne plany.
1 1 0 0 0 19.03.2012Robert Makłowicz uwodzi Krysię w reklamie Tesco (wideo)W najnowszej reklamie Tesco Krysia, mówiąc „Czy istnieje mężczyzna, który zna się na kuchni?”, narzeka na Henia. Mąż, zamiast przyprawy, przyniósł jej kwiaty – goździki. Wówczas z odsieczą pojawia się Robert Makłowicz jadący na białym jednorożcu.
0 1 0 0 0 19.03.2012Kampania wspierająca Domy Samotnych MatekW ramach tegorocznej kampanii 1% Fundacja Dbam o Zdrowie prowadzi działania informujące o problemie matek samotnie wychowujących dzieci. Kampania będzie prowadzona przez cały rok, ale jej kumulacja nastąpi w kwietniu.
0 2 0 0 0 19.03.2012„Co ja przekazuje?” – kampania Stowarzyszenia „Wiosna”Stowarzyszenie „Wiosna” kilka tygodni temu rozpoczęło kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na akcję „Szlachetna Paczka”, której głównym założeniem jest zachęcanie do bezpośredniej pomocy rodzinom dotkniętym biedą.
1 1 0 0 0 19.03.2012„Tajemnica kanciastych portek” w reklamie czasopisma Egmontu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca wchodzące na polski rynek czasopismo „SpongeBob Kanciastoporty”, przeznaczone dla chłopców i dziewczynek w wieku od 6 do 9 lat.
0 1 0 0 0 19.03.2012Przedłużono termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Polish National Sales AwardsTermin nadsyłania zgłoszeń do Polish National Sales Awards został wydłużony do końca maja 2012 r. Wyłonienie finalistów nastąpi 27 czerwca, a uroczysta gala, połączona z ogłoszeniem wyników, odbędzie się 15 października.
0 2 0 0 0 19.03.2012Badanie TV Flash – programy informacyjneDom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego badania TV Flash przeanalizował oglądalność programów informacyjnych na przestrzeni ostatnich lat. Okazuje się, że trendy nie są korzystne dla głównych wydań „Wiadomości”, „Faktów” oraz „Teleexpressu”.
0 1 0 0 0 19.03.2012Noble Bank ze studiem kreatywnymWarszawskie studio kreatywne Huncwot wygrało przetarg na realizację nowego serwisu WWW dla Noble Banku.