0 1 0 0 0 22.06.2012Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012Firma optyczna z Wielkiej Brytanii, Specsavers, wykorzystała niefortunną sytuację, jaka wystąpiła 19 czerwca w meczu pomiędzy Ukrainą a Anglią. Ukraina strzeliła wówczas prawidłowo gola, który nie został jednak uznany przez sędziego, w związku z czym Anglia wygrała 1:0.
0 2 0 0 1 22.06.2012Mistrzowska promocja Miss Euro 2012Wizerunkowy zysk Natalii Siwiec, okrzykniętej Miss Euro 2012, wyniósł 890 tys. zł – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów. Każdego dnia modelka „zarabia” blisko 100 tys. zł i nic nie wskazuje na to, aby miała na tym poprzestać.
0 1 0 0 0 22.06.2012Zmieniamy szczoteczkę do zębów co pół roku? Badanie dotyczące skłonności Polaków do zmianyChętniej zmieniamy firmę ubezpieczeniową oraz operatora sieci komórkowej niż bank czy dostawcę energii, ale generalnie nie jesteśmy skłonni do częstych zmian – wynika z badania dostarczonego przez towarzystwo ubezpieczeń Link4.
0 1 0 0 0 22.06.2012Reklamy odporne na ekonomię: lepiej z humorem niż oszczędnościąNielsen przeprowadził badanie skuteczności reklam, aby przekonać się, w jaki sposób marketerzy mogą obecnie najlepiej docierać do klientów. Badacze chcieli dowiedzieć się, jaki wpływ ma burzliwy klimat ekonomiczny na oddziaływanie różnych taktyk kreatywnych na zachowania konsumentów. Humor i fabuły pełne emocji sprawdzają się lepiej niż informacje o promocjach, cenach lub cechach produktów.
0 2 0 0 0 21.06.2012Złoto dla Polaków w Cannes!Piotr Chrobot i Piotr Osiński z agencji Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital zdobyli złotą nagrodę w kategorii Cyber w konkursie Young Lions, organizowanym podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.
0 1 0 0 0 21.06.2012Zmiany w agencji Digital SunsetDo agencji interaktywnej Digital Sunset dołączyła Marta Nowacka, która objęła stanowisko new business manager. Agencja wprowadziła również zmiany, które objęły jej logotyp oraz layout strony internetowej.
0 1 0 0 0 21.06.2012„Summer with stars” oraz „Taste Your Favourite Coffees in Poland” – letnie kampanie CoffeheavenCoffeheaven rozpoczął letnią kampanię „Summer with stars”. Akcja promocyjna będzie podzielona na dwie części – pierwsza odbyła się w maju, kolejna pojawi się w lipcu. Wraz z rozpoczęciem Euro 2012 rozpoczęła się również kampania wizerunkowa sieci, prowadzona w taksówkach.
0 1 0 0 0 21.06.2012Trwa badanie Trust CheckTrwa I edycja badania Trust Check. Głównym zadaniem projektu, przygotowanego przez agencję Procontent, jest sprawdzenie, jak firmy działające w Polsce komunikują się ze swoim otoczeniem oraz czy są przygotowane na sytuacje kryzysowe. Badanie ma również na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które są darzone największym zaufaniem.
1 6 0 0 0 21.06.2012Dzisiejsze nagrody Grand Prix w konkursie Cannes Lions (wideo)Dzisiaj ogłoszono wyniki konkursu Cannes Lions w kategoriach Cyber, Design, Press oraz Radio.
0 3 0 0 0 21.06.2012Pocztówki z Indii od Biura Podróży ReklamyAgencja marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy rozpoczęła niestandardową kampanię „Pozdrowienia z najdalszych zakątków Internetu”. To jeden z elementów projektu mającego odświeżyć wizerunek agencji.