0 1 0 0 0 10.09.201210. jubileuszowa edycja konkursu „Tesco dla szkół”W tym roku odbędzie się dziesiąta edycja konkursu „Tesco dla szkół” – projektu Tesco Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego tegoroczne hasło to „Zdrowo najedzeni”.
0 2 0 0 0 10.09.2012„Zaopiekuj się książką!” – wędrówki książek w małych polskich miastachOd 10 do 30 września w szesnastu miastach powiatowych działać będą swego rodzaju uliczne wypożyczalnie książek. „Zaopiekuj się książką!” to akcja propagująca czytelnictwo, prowadzona pod patronatem Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, na zlecenie firmy SKOK Ubezpieczenia.
3 1 0 0 0 10.09.2012T-Mobile i ukryta kamera na stacji paliw (wideo)10 września miała miejsce premiera nowego spotu T-Mobile na kartę, który będzie kontynuował serię reklam nakręconych ukrytą kamerą. Wszystkie filmy pokazują prawdziwe, żywe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów.
3 1 0 0 0 10.09.2012„Ikonografia” – kampania Idea Banku (wideo)Idea Bank rozpoczął swoją kampanię wizerunkowo-produktową. Kluczowym elementem kreacji jest logotyp banku – stąd tytuł kampanii: „Ikonografia”.
0 1 0 0 0 10.09.2012Mixx Awards 2012 – ostatni tydzień zgłoszeń do konkursuJeszcze tylko do 17 września można nadsyłać zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards. Po raz szósty wybrane zostaną najciekawsze rozwiązania kreatywne kampanii reklamowych online.
8 1 0 0 0 10.09.2012Zakończenie kampanii Lokalo.pl z Bilguunem Ariunbaatarem (wideo)Zakończyła się kampania serwisu noclegowego Lokalo.pl. Projekt trwał trzy miesiące, w trakcie których stworzono dziewięć filmów. Twarzą akcji był showman, satyryk i dziennikarz pochodzenia mongolskiego – Bilguun Ariunbaatar.
0 1 0 0 0 10.09.2012Agencja Whites od lipca na rynkuZ początkiem lipca działalność rozpoczęła agencja Whites, specjalizująca się w optymalizacji i marketingu w wyszukiwarkach. W swoich usługach i działaniach wykorzystuje White Hat SEO.
3 4 0 0 0 10.09.2012Wiśniowski – nowe logo i pierwsze billboardy sponsorskie w telewizji (wideo)Od 6 września do 7 października trwa pierwsza kampania telewizyjna firmy Wiśniowski, producenta bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. W trzech billboardach sponsorskich widoczne jest m.in. zmienione logo marki.
0 1 0 0 0 7.09.2012PARP rozstrzygnął przetarg na promocję projektu nt. zwiększania konkurencyjności poprzez CSRPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na promocję projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”. Działaniami promocyjnymi zajmie się agencja kreatywna SG24.
0 1 0 0 0 7.09.2012Pachnąca Galeria Łódzka – aromamarketingOd sierpnia w ciągach komunikacyjnych Galerii Łódzkiej rozpylany jest zapach, który ma być aromatyczną wizytówką tego obiektu.