Brytyjscy wydawcy tracą zyski z reklam internetowych. Winne są zbyt rozbudowane czarne listy słów
  • 0
  • 1
27.01.2020

Brytyjscy wydawcy tracą zyski z reklam internetowych. Winne są zbyt rozbudowane czarne listy słów

Wydawcy prasy w Wielkiej Brytanii w minionym roku stracili prawie 170 mln funtów z reklam internetowych. Wszystko to za sprawą używania przez nich technologii, która ma na celu powstrzymanie wyświetlania reklam obok problematycznych treści. Jak się okazuje, pojawianie się reklam przy neutralnych artykułach również jest często blokowane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 stycznia 2020