Brog Marketing nowym wydawcą pakietu mediów dla branży horeca oraz rynku paliwowego
  • 0
  • 1
23.03.2011

Brog Marketing nowym wydawcą pakietu mediów dla branży horeca oraz rynku paliwowego

Decyzją zarządu Brog Media Biznesu Sp. z o.o. powstała niezależna spółka Brog Marketing Sp. z o.o. SK, której prezesem został dotychczasowy członek zarządu Brog Media Biznesu, Piotr Rudnicki. Będzie on odpowiedzialny za obszar komunikacji biznesowej w sektorach gastronomicznym i hotelarskim oraz paliwowym. Tym samym przejął obowiązki wydawcy czasopism branżowych takich jak „Nowości Gastronomiczne”, „Świat Hoteli”, Stacja Benzynowa” oraz portali Horecanet.pl, Petrolnet.pl, a także organizatora ogólnopolskich konferencji branżowych, m.in. Food Business Forum, Profit Hotel, PetroTrend.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2011

22 marca 2011