Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD
  • 0
  • 1
22.03.2011

Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Pierwszy etap prac nad kampanią to szeroko zakrojone badania jakościowe i ilościowe dotyczące problemu nietrzeźwych kierowców, przeprowadzone na zlecenie Fabryki przez TNS OBOP. Na ich podstawie powstanie strategia i kreacja kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2011