Kampania wirusowa porównywarki Ceneo (wideo)
  • 3
  • 1
22.03.2011

Kampania wirusowa porównywarki Ceneo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa największej polskiej porównywarki internetowej. To pierwsze zakrojone na tak szeroką skalę działania, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności Ceneo. Za kreację i koordynację działań reklamowych odpowiada agencja Gong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54818 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

janina

13 lat temu

Najpierw cokupić.pl później ceneo.pl . Kupić w internecie, ale jak to zrobić ?

Na własnym przykładzie wyboru towaru, opinii innych i najniższej ceny neleży przekazać najbliższym i znajomym, nawet w luźnej rozmowie rozpiętość cen i napewno ludzie będą szukać w internecie najlepszego i najtańszego produktu.
Towary w tradycyjnej sprzedaży, które są w promocji i na wyprzedaży promocyjnej i tak są droższe niż w internecie, nawet z kosztami wysyłki.
Wybrać można taki sklep internetowy w którym, można płacić gotówką u dostawcy czyli bezpieczna zapłata lub przez pocztę.

22 marca 2011