Briefing prasowy Śnieżki "Apetyt na kolory"
  • 0
  • 1
11.09.2007

Briefing prasowy Śnieżki „Apetyt na kolory”

7 września, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. zorganizowała ekspercki briefing prasowy pod nazwą "Apetyt na kolory". Poświęcony był roli, jaką w życiu dzieci pełnią barwy oraz temu czy kolorowo może być równocześnie zdrowo w świecie, w którym alergie nazywa się chorobą cywilizacji. Tematyka konferencji związana była z linią hipoalergicznych farb Disney produkowanych przez Śnieżkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2007