0 1 0 0 0 18.09.2007On Board PR dla unijnej kampanii „Elastyczna firma”Firma On Board PR rozpoczyna prace nad kampanią „Elastyczna firma” realizowaną ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
0 1 0 0 0 18.09.2007IT w administracji25 października ukaże się pierwszy numer specjalistycznego miesięcznika IT w administracji. Pismo skierowane jest do informatyków i menedżerów IT sektora publicznego. Jego wydawcą jest Presscom Sp. z o.o. mająca już w swoim portfolio miesięczniki „Przetargi Publiczne” i „Finanse Publiczne”.
0 1 0 0 0 18.09.2007Wygodnie i profesjonalniePełna niezależność i dyspozycyjność doradców to główne motywy jesiennej kampanii firmy Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi. Akcja marketingowa potrwa do połowy listopada. Działania będą się koncentrowały głównie w obszarze Internetu obejmując najważniejsze portale ogólnoinformacyjne i biznesowe.
0 1 0 0 0 18.09.2007Rekordowy Oscyp na żywieckim stoleŻywieccy bacowie i Paweł Pieczarka – znany muzyk i lider kapeli Pieczarków sprostali nie lada wyzwaniu - wytworzyli Mega Oscypa, który został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa. Pokaz rzemiosła odbył się w dniach 15-16 września w Żywcu, pod patronatem merytorycznym Koalicji Marek Ziem Górskich. Honorowy patronat objęli Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Marszałek Województwa Śląskiego, natomiast mecenasem imprezy było Muzeum Browaru Żywiec. Wszystko przy okazji Oscypek Fest 2007 w Żywcu, który ma za zadanie promować „Małą Ojczyznę” wraz z jej kulinarną schedą.
0 1 0 0 0 18.09.2007Polskie gwiazdy wzorem dla Hollywood36 znanych polskich artystów - aktorów, muzyków, sportowców i dziennikarzy zachęca Polaków do zakupu breloka z grupą krwi. Dochód ze sprzedaży breloków wspiera zakup autobusu do poboru krwi im. Jana Pawła II
0 1 0 0 0 18.09.2007Posłuchaj, aby zrozumieć – nowa kampania Radia TOK FM„Posłuchaj, aby zrozumieć” – pod takim hasłem rozpoczęła się 17 września br. kampania promocyjna Radia TOK FM.
0 1 0 0 0 18.09.2007Kret Pogromca w TV"Kret pogromca brudu i bakterii" - pod takim hasłem rozpoczęła się w połowie września intensywna kampania telewizyjna produktów marki Kret.
0 1 0 0 0 18.09.2007Katyń Wajdy w kampanii ArtegenceAgencja interaktywna Artegence przygotowała dla dystrybutora filmu Katyń - ITI Cinema – kampanię reklamową nowego filmu Andrzeja Wajdy.
0 1 0 0 0 18.09.2007Projekt Ocean Miasta – poezja prostoty20. października w Krakowie odbędzie się polska wersja projektu społecznego Ocean City. Na moment na płycie Rynku Głównego zapanuje dynamiczny bezruch.
0 1 0 0 0 17.09.2007S4 zwycięzcą przetargu MieszkoAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany na przygotowanie kampanii wizerunkowej marki Mieszko. W ramach zaplanowanych działań przygotowane zostaną założenia strategiczne komunikacji oraz spot telewizyjny.