BrandZ Top 100: Google ponownie wysuwa się na prowadzenie w rankingu najcenniejszych marek świata
  • 0
  • 2
8.06.2016

BrandZ Top 100: Google ponownie wysuwa się na prowadzenie w rankingu najcenniejszych marek świata

Dzięki „przejrzystym innowacjom” Google znowu znalazł się na szczycie rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, zwiększając wartość do 229 mld dol. Na podium są też Apple i Microsoft. Zdolność do twórczej ingerencji to cecha, która wyróżnia najszybciej rosnące marki w zestawieniu opublikowanym przez Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 czerwca 2016