0 1 0 0 0 17.05.2016Trwa nabór zgłoszeń do 17. edycji konkursu Effie AwardsDostrzeganie trendów oraz umiejętność przystosowania się do zmiennego rynku i konsumenta decydują o efektywnym działaniu marki. Effie Awards to konkurs nagradzający komunikację marek, która wyróżnia się efektywnością i wysokimi wynikami biznesowymi. Zgłoszenia trwają od 8 kwietnia. Projekty można nadsyłać w dwóch terminach: do 20 maja i do 31 maja.
1 1 0 0 0 17.05.2016„Jestem z UW” – Magda Umer, Wojciech Mann i Muniek Staszczyk opowiadają o uczelni (wideo)Z Uniwersytetu Warszawskiego wyniosłam wielką pokorę i wielką świadomość tego, jak niewiele wiem – wyznaje Magda Umer w pierwszym ze spotów kampanii „Jestem z UW”. Akcja promuje 200-lecie tej uczelni.
2 1 0 0 0 17.05.2016Allegro uruchamia kanały tematyczne na YouTube (wideo)W serwisie YouTube można obejrzeć premierowe odcinki nowych kanałów tematycznych: Allegro Technologia i Allegro Wnętrza. To kolejne miejsca, w których platforma handlowa wchodzi w interakcje z użytkownikami i doradza im nie tylko w kwestii zakupów.
0 5 0 0 0 17.05.2016Olbrzymie logo Red Bulla wymalowane na trawieNietypowy projekt powstał przy okazji wyścigów samolotowych „Red Bull Air Race 2016”, odbywających się 23 i 24 kwietnia w Spielberg w Austrii. Na trawie namalowano tam największe jak do tej pory logo wydarzenia.
0 1 0 0 0 17.05.2016ZFPR stworzył procedury przetargoweZwiązek Firm Public Relations przygotował dla swoich członków procedury przetargowe. Opisują one najczęściej spotykane sytuacje związane z przystąpieniem do przetargu, a także mechanizm reagowania biura ZFPR w razie naruszenia etyki i stosowania niewłaściwych praktyk rynkowych przed przetargiem, w trakcie i po jego zakończeniu.
0 1 0 0 0 17.05.2016Konferencja „Barometr CSR 2016 – o trendach wśród polskich konsumentów”31 maja w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR – o trendach wśród polskich konsumentów”. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji na temat percepcji i zachowań konsumentów w odpowiedzi na działania CSR prowadzone przez firmy. Kluczową częścią będzie podsumowanie drugiej edycji badania „Barometr CSR” wraz z dyskusją ekspertów.
3 1 0 0 0 16.05.2016Wystartowała kampania „Ale Polska!” (wideo)16 maja ruszyła miesięczna kampania internetowa „Ale Polska!”. Promuje 11 ciekawych miejsc turystycznych kraju – laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny.
0 1 0 0 0 16.05.2016Najcenniejsze marki świata według „Forbesa”: Apple deklasuje konkurencjęAmerykański „Forbes” opublikował doroczny ranking najcenniejszych marek świata. Niezmiennie liderem zestawienia jest Apple.
1 2 0 0 0 16.05.2016Mama pilnie poszukiwana. SOS Wioski Dziecięce z kampanią rekrutacyjną (wideo)Mama nie musi być wysoka. Nie musi mieć niebieskich oczu ani czerwonej sukienki. Nie musi być idealna, bo my nie szukamy idealnej mamy – tak brzmi rysopis poszukiwanej w kampanii rekrutacyjnej Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Akcja „Szukamy mamy” ma pomóc w dotarciu do nowych opiekunów SOS, którzy mogliby stworzyć dom dla opuszczonych dzieci.
2 4 0 0 0 16.05.2016„Wiedza jest wszędzie. Sięgnij po nią” – spot Uniwersytetu WrocławskiegoProf. Jan Miodek w roli detektywa, kosmonauta lądujący na Wieży Matematycznej i żołnierze Wehrmachtu zastygający w bezruchu na korytarzu gmachu głównego. To wszystko można zobaczyć w spocie promocyjnym Uniwersytetu Wrocławskiego.