Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod wspólnym brandem Strix - Marketing przy Kawie
Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod wspólnym brandem Strix
  • 0
  • 1
23.10.2018

Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod wspólnym brandem Strix

Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy: Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2018

„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla Google

W trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google pytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o 4 kategorie produktów i usług. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami. Badania zidentyfikowały jednak również typowo polskie zachowania.