Błędne koło KubicyBłędne koło KubicyBłędne koło KubicyBłędne koło Kubicy

Błędne koło Kubicy

Błędne koło Kubicy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Marka Roberta Kubicy, jednego z niewielu polskich sportowców rozpoznawalnych globalnie, w ostatnich latach mocno podupadła. Czego potrzeba mu, by mógł odbudować swoją pozycję na rynku medialnym i reklamowym?

Kampanie, w których w ostatnich latach występował Kubica, można wymieniać długo. Był już twarzą napoju energetyzującego N-Gine, pojawił się na plakatach Lotto, był ambasadorem marki zegarków Certina.

Mimo to jedyny Polak startujący w Formule 1 oraz obecnie kierowca rajdowy jest daleko w tyle za najbardziej pożądanymi przez reklamodawców polskimi sportowcami, takimi jak Robert Lewandowski, Piotr Żyła czy Agnieszka Radwańska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się