„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla Google
  • 0
  • 4
23.10.2018

„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla Google

W trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google pytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o 4 kategorie produktów i usług. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami. Badania zidentyfikowały jednak również typowo polskie zachowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2018

22 października 2018