Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy – badanie Deloitte i Dealavo
  • 0
  • 0
4.12.2017

Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy – badanie Deloitte i Dealavo

Promowany przez sprzedawców online Black Friday to jedynie zabieg marketingowy. Do takiego wniosku prowadzi analiza ofert 800 e-sklepów, przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że obniżka cen w czarny piątek, tj. 24 listopada, w porównaniu do wcześniejszego piątku (17 listopada) wyniosła średnio 1,3 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44133 informacji

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

6 miesięcy temu

Wszędzie jest kłamstwo :)

4 grudnia 2017

3 grudnia 2017