Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy – badanie Deloitte i Dealavo
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
4.12.2017

Black Friday to wciąż jedynie zabieg marketingowy – badanie Deloitte i Dealavo

Promowany przez sprzedawców online Black Friday to jedynie zabieg marketingowy. Do takiego wniosku prowadzi analiza ofert 800 e-sklepów, przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że obniżka cen w czarny piątek, tj. 24 listopada, w porównaniu do wcześniejszego piątku (17 listopada) wyniosła średnio 1,3 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

1 rok temu

Wszędzie jest kłamstwo :)

4 grudnia 2017

3 grudnia 2017