Nowe narzędzia dla marketerów, które ułatwią pracę w 2018 roku
  • 1
  • 1
4.12.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowe narzędzia dla marketerów, które ułatwią pracę w 2018 roku

Sprawdzanie liczby właścicieli smartfonów w danej lokalizacji i ich profili behawioralnych oraz weryfikowanie, kim faktycznie są odbiorcy reklam – to dwa nowe rozwiązania, jakie Selectivv Mobile House właśnie udostępnił marketerom.
W jaki sposób nowe rozwiązania ułatwią pracę specjalistów odpowiedzialnych za planowanie i realizację kampanii reklamowych?

Selectivv Location Audience Viewer – pozwala sprawdzić potencjał reklamowy dowolnej lokalizacji w Polsce. Po wpisaniu wybranego adresu oraz wyborze promienia wyszukiwania marketer otrzymuje informacje o dziennej liczbie osób przebywających na wskazanym obszarze, ich demografii oraz profilach behawioralnych.

Narzędzie można przetestować na stronie: dmp.selectivv.com

Dane pochodzą z ostatnich 12 miesięcy. Selectivv Location Audience Viewer pozwala z niespotykaną dotąd precyzją planować nie tylko kampanie mobile. Znakomicie sprawdzi się także podczas przygotowywania komunikacji out-of-home.

Na podstawie wiedzy o natężeniu ruchu we wskazanej lokalizacji, danych demograficznych oraz profilach behawioralnych osób, które w danym miejscu przebywają, możliwy jest trafny wybór kluczowych nośników reklamowych. Narzędzie sprawdza się również w innych projektach marketingowych, w których istotne są informacje o ruchu potencjalnych klientów.

Selectivv Mobile Audience Meter – pozwala sprawdzić, kim dokładnie są odbiorcy kampanii mobile i zweryfikować pracę podwykonawców. Jego działanie polega na dodaniu do kampanii kodu trackingowego, dzięki któremu wyświetlenia i kliknięcia generowane w trakcie kampanii są weryfikowane z Selectivv DMP – najbogatszym w Polsce zbiorem informacji o użytkownikach mobile, obejmującym 15 mln osób.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv posiada 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Dzięki integracji Selectivv Mobile Audience Meter z takimi platformami jak Adform, Appnext czy Google Doubleclick marketer może realizować kampanie na platformach DSP, z których korzystał do tej pory.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz na adres: martech@selectivv.com

Wprowadzenie nowych narzędzi to element strategii Selectivv, aby stać się firmą maksymalnie przyjazną dla media plannerów. Firma nie ukrywa również, że to odpowiedź na problem braku przejrzystości na rynku. Dostęp do precyzyjnych danych o użytkownikach smartfonów w danej lokalizacji oraz odbiorcach kampanii to gwarancja dla reklamodawców korzystających z usług pośredników, że ich reklamy rzeczywiście docierają do właściwych grup docelowych.

Dane wysokiej jakości

Selectivv posiada największy w Europie Centralnej i Wschodniej zbiór danych o użytkownikach mobile. Obejmuje on łącznie 82 mln osób, z czego 15 mln w Polsce. Baza powstała na podstawie gromadzonych od dwóch lat danych z 200 tys. aplikacji mobilnych oraz 15 mln mobilnych stron WWW.

Analiza big data zgromadzonych danych zaowocowała wyróżnieniem 60 profili konsumentów. Są to np. osoby planujące dziecko, bywalcy galerii handlowych, użytkownicy bankowości mobilnej czy użytkownicy aplikacji muzycznych. Przykładowo: profil „osoby uprawiające sport” zawiera osoby, które używały aplikacji sportowych co najmniej 3 razy w ciągu ostatniego miesiąca. Z kolei profil „klienci MediaMarkt, Saturn, Media Expert” obejmuje osoby, które odwiedziły wymienione sklepy minimum 2 razy w ciągu ostatnich 4 miesięcy.

4 grudnia 2017

Czytaj także

3 grudnia 2017

Reklama

1 grudnia 2017

Reklama