Biuro Podróży Reklamy wygrywa przetarg na obsługę internetową OBI - Marketing przy Kawie
Biuro Podróży Reklamy wygrywa przetarg na obsługę internetową OBI
  • 0
  • 1
29.10.2009

Biuro Podróży Reklamy wygrywa przetarg na obsługę internetową OBI

Biuro Podróży Reklamy rozpocznie stałą współpracę z OBI Polska w zakresie stworzenia nowego serwisu internetowego OBI oraz zajmie się jego aktualizacją i administracją, a także współpracą w zakresie nowych internetowych projektów OBI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2009

Nie przekuwajmy zalet w słabości! (Harvard Business)

G. Corkindale, Don't Let Your Strength Become Your Weakness, "Harvard Business", 21.10.2009

Skoro - jak pamiętamy ze szkoły - każda akcja wywołuje reakcję, a każdy medal ma dwie strony, prędzej czy później musiało okazać się, że i zalety nie są całkiem pozytywnym zjawiskiem ;)
Autorka zauważa, że słabe strony zarządzania niejednokrotnie związane są bezpośrednio z obszarami, w których pozornie świetnie sobie radzimy - powołując się na badania odkrywa przed nami... ciemną stronę liderów!