Intersnack Poland nowym klientem agencji reklamowej Arip - Marketing przy Kawie
Intersnack Poland nowym klientem agencji reklamowej Arip
  • 0
  • 1
29.10.2009

Intersnack Poland nowym klientem agencji reklamowej Arip

Agencja reklamowa Arip podpisała z firmą Intersnack Poland Sp. z o.o. umowę na całościową organizację loterii promocyjnej dla orzeszków Felix.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2009

Nie przekuwajmy zalet w słabości! (Harvard Business)

G. Corkindale, Don't Let Your Strength Become Your Weakness, "Harvard Business", 21.10.2009

Skoro - jak pamiętamy ze szkoły - każda akcja wywołuje reakcję, a każdy medal ma dwie strony, prędzej czy później musiało okazać się, że i zalety nie są całkiem pozytywnym zjawiskiem ;)
Autorka zauważa, że słabe strony zarządzania niejednokrotnie związane są bezpośrednio z obszarami, w których pozornie świetnie sobie radzimy - powołując się na badania odkrywa przed nami... ciemną stronę liderów!