0 1 0 0 0 2.11.2009Brandwell dla Warsaw Destination AllianceBrandwell rozpoczął współpracę z Warsaw Destination Alliance.
0 1 0 0 0 2.11.2009Nowocześnie o ekologiiStowarzyszenie Bank Drugiej Ręki zaprasza wszystkich do dyskusji na temat odpowiedzialnego biznesu w służbie ochrony środowiska.
0 1 0 0 0 2.11.2009Machina Design i 21 ikon designuMagazyn „Machina Design” prezentuje w swoim najnowszym wydaniu 21 ikon designu.
0 1 0 0 0 2.11.2009FineArt Communications wspiera Aukcje NieruchomościAgencja FineArt Communications wspiera, innowacyjne na polskim rynku nieruchomości, przedsięwzięcie - Aukcje Nieruchomości organizowane przez firmę Colliers International oraz domy aukcyjne Rick Levin & Associates i DESA Unicum.
0 1 0 0 0 2.11.2009Antyradio zrealizowało akcję wspierającą rozwój transplantologii„Przeżyj własną śmierć” to hasło akcji, w ramach której 30 października na antenach Antyradia w Warszawie, Krakowie i Katowicach dyskutowano o problemach polskiej transplantologii. Mówiono przede wszystkim o postawach Polaków wobec delikatnego tematu przekazywania narządów do przeszczepu.
0 1 0 0 0 2.11.2009PKO Bank Polski sponsorem strategicznym XXI Biegu NiepodległościPKO Bank Polski jest sponsorem strategicznym XXI Biegu Niepodległości. Jest to już druga impreza biegowa z cyklu „Zabiegaj o pamięć”, w której uczestniczy Bank.
0 1 0 0 0 2.11.2009Agencja Focus Media Group dla Samsung Electronics PolskaAgencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała i realizuje dla swojego nowego Klienta – firmy Samsung Electronics Polska – promocję skierowaną do resellerów sprzętu IT marki Samsung.
0 1 0 0 0 2.11.2009Avando PR dla bielizny AxamiAgencja Avando PR popisała umowę z Axami – marką ekskluzywnej bielizny. Avando PR zajmie się prowadzeniem biura prasowego, media relations oraz działaniami e-PR. Ponadto agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacji marki na Polskę.
0 1 0 0 0 2.11.2009MSP blogują w Firmy.netFirmy.net – portal kompleksowo promujący firmy w internecie – uruchomił bloga dla firm z sektora MSP (www.firmy.net/blog/). Skupia on przedsiębiorców, którzy chcą się dzielić wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.
0 1 0 0 0 2.11.2009Men at Work dla Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG)Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG) współpracuje z agencją reklamową Men at Work, która tworzy dla niego nową komunikację marketingową. W projekcie brał udział także Michał Soroczyński, który pracował nad strategią i pozycjonowaniem marki.