0 1 12.09.2005Biuletyny firmowe ocenionekonkursy reklamowe TweetJury Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 zakończyło już ocenę prac konkursowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.09.2005Tenis na Dworcu CentralnymW najbliższą niedzielę, czyli 11 września, Dworzec Centralny w Warszawie zmieni się w halę sportową, a dokładnie kort tenisowy. W godzinach 12:00-16:00, a może i dłużej, każde dziecko będzie mogło zagrać pod okiem najlepszej polskiej tenisistki ostatnich lat Magdaleny Grzybowskiej, a także dzieci ze szkoły tenisa Tie-Break. Trenerzy mali i duzi pokażą jak trzymać rakietę i sprawnie nią uderzać. Na wszystkich grających czekać będą dyplomy.
0 1 0 0 0 9.09.2005Kontrola jakości działań merchandisingowychNieaktualne materiały reklamowe, niewłaściwa ekspozycja ulotek i plakatów, nieprofesjonalne ich wykonanie – to niektóre rezultaty audytu jakości działań merchandisingowych, przeprowadzonego w poznańskich bankach przez PMT Marketing System. Badanie pokazało istotne różnice w jakości tego typu działań pomiędzy bankami, a co więcej pomiędzy poszczególnymi oddziałami danego banku.
0 1 0 0 0 9.09.2005Promocja Parówkowa Indykpolu z musztardą KamisOd 1 września do 20 października firma Indykpol S.A. organizuje akcje animacyjno-degustacyjne, które stanowią cześć niedawno rozpoczętej „Odjazdowej” SMS-owej Promocji Parówkowej. Partnerem akcji Indykpolu został lider na rynku przypraw – firma Kamis, dzięki której „Parówki Firmowe z Indyka” podawane przez hostessy, będą serwowane z musztardą. Hostessy będą częstowały parówkami z indyka w trzech smakach: tradycyjnym, pikantnym i z serem. Akcja degustacyjna obejmuje największe sieci super- i hipermarketów na terenie całego kraju, i będzie prowadzona w weekendy przez cały czas trwania SMS-owej promocji.
0 1 0 0 0 9.09.2005TBWA realizuje filmy dla Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”Agencja TBWA rozpoczęła współpracę z Fundacją Ewy Błaszczyk „AKOGO?”. Zrealizowano już pierwszy film przygotowany na potrzeby Internetu. Planowane są kolejne produkcje z udziałem znakomitych polskich twórców filmowych.