0 1 0 0 0 12.09.2005SUPERMEDIA Interactive dla SKOK-u Stefczyka„SKOK” Stefczyka to instytucja finansowa, która została kolejnym Klientem agencji SUPERMEDIA Interactive.
0 1 0 0 0 12.09.2005Klimat przyjazny marcewww.banahgroup.pl pod taką domeną ruszyła nowa strona internetowa agencji full service – Banah Group. Koncepcja kreatywna oparta jest na idei wirtualnej mapy pogodowej, dzięki której użytkownik nie tylko poznaje profil firmy i jej specjalizację, ale także klimat samej agencji.
0 1 0 0 0 12.09.2005Płać gotówką za bilet CentralwingsZa podróż polskimi tanimi liniami lotniczymi Centralwings, już od dziś można płacić w hipermarketach i na stacjach benzynowych; to jest w ponad 3200 punktach sieci VIA Moje Rachunki. Po rezerwacji biletu na stronie www.centralwings.com, pasażerowie mają trzy dni na uregulowanie płatności gotówką. Centralwings jest pierwszą linią w Polsce, która wprowadza takie rozwiązanie.
0 1 0 0 0 12.09.2005Credit Suisse Life & Pensions wprowadza markę „Winterthur” na polski rynekGrupa Winterthur podjęła decyzję o zmianie marki swoich firm działających pod nazwą Credit Suisse Life & Pensions na rynku ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Z początkiem 2006 r. nazwę „Winterthur” przyjmą firmy na rynkach polskim, węgierskim, słowackim i czeskim.
0 1 0 0 1 9.09.2005Tenis na Dworcu CentralnymW najbliższą niedzielę, czyli 11 września, Dworzec Centralny w Warszawie zmieni się w halę sportową, a dokładnie kort tenisowy. W godzinach 12:00-16:00, a może i dłużej, każde dziecko będzie mogło zagrać pod okiem najlepszej polskiej tenisistki ostatnich lat Magdaleny Grzybowskiej, a także dzieci ze szkoły tenisa Tie-Break. Trenerzy mali i duzi pokażą jak trzymać rakietę i sprawnie nią uderzać. Na wszystkich grających czekać będą dyplomy.
0 1 0 0 0 9.09.2005Czy wizerunek księdza w reklamie dżinsów to nadużycie?"Nieporozumienie, niedorzeczność i nadużycie" - tak wykorzystanie modela w koszuli z koloratką do reklamowania dżinsów firmy Reserved nazwał ks. Janusz Królikowski, profesor Uniwersytetu Świętego Krzyża w Rzymie. Nic zdrożnego nie widzi zaś w takiej reklamie redaktor naczelny "Tygodnika Powszechnego" ks. Adam Boniecki.
0 1 0 0 0 9.09.2005„M3Power Jetski Challenge”Wraz z polską premierą nowej maszynki do golenia dla mężczyzn Gillette M3Power przygotowana została specjalna gra komputerowa „M3Power Jetski Challenge”. Jest ona elementem kampanii wspierającej wprowadzenie produktu na rynek. Na najbardziej wytrwałych internautów czekają atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 9.09.2005Eskomatowe szaleństwo z Gillette M3Power10 września br. rusza specjalna weekendowa wersja interaktywnej zabawy – ESKOMAT DOGRYWKA. Konkurs, zorganizowany przez Gillette i Radio Eska, jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie na polski rynek nowej maszynki do golenia dla mężczyzn – Gillette M3Power. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 9.09.2005Masterprint XL dla Totalizatora SportowegoPolska drukarnia Masterprint XL wspiera działania promocyjne w zakresie wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, prowadzone na rzecz Totalizatora Sportowego. Kampania potrwa przez cały wrzesień, to znaczy do 30.IX.2005 roku.
0 1 0 0 0 9.09.2005Goahead w finałowym etapie konkursu UNICEF i Clear ChannelAgencji Reklamowa Goahead, jako jedyna polska agencja i jedyna z Europy Centralnej, dotarła do finałowego etapu ogólnoświatowego, prestiżowego konkursu UNICEF i Clear Channel na kampanię dotyczącą zagrożenia AIDS w krajach Trzeciego Świata.