Bankozaurus w telewizyjnej kampanii mBanku
  • 0
  • 1
19.11.2008

Bankozaurus w telewizyjnej kampanii mBanku

W najnowszym spocie mBanku wykorzystano motyw dinozaura, który w miejsce tradycyjnej symboliki finansowej wprowadza zabarwienie humorystyczne. Dla agencji Czteryczwarte postacie prehistorycznych gadów stały się inspiracją do stworzenia bankozaurusa – będącego alegorią "archaicznej" bankowości, konkurencji internetowego mBanku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2008

Pierwszy przywódca XXI wieku (Harvard Business)

G. Corkindale, The World's First 21st Century Leader, "Harvard Business", 7.11.2008

Nie dość, że niebawem zasiądzie w Białym Domu, to już na początku wielkiej politycznej kariery ogłasza się go pierwszym prawdziwym liderem XXI wieku. Opierając się na najważniejszych teoriach przywództwa autorka odnajduje w Obamie cechy charakterystyczne dla liderów działających i w czasie kryzysu (z którym bezsprzecznie będzie się musiał mierzyć czy to w zakresie ekonomii, czy geopolityki), i w czasie spokojnych rządów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2008

Marketing wiary, wiara w marketing - w najnowszym numerze Tygodnika Powszechnego

Czy krzyż Chrystusa to najbardziej szokująca „reklama” miłości Boga do człowieka? Czy Duch Święty, zstępując na Apostołów, zainicjował „marketing szeptany” zbawienia? Czy Kościół może się reklamować? – zastanawiają się Maciej Müller i Tomasz Ponikło w artykule „Czy dusza może być jeszcze bielsza?”. Tekst wprowadza w Temat Tygodnika „Reklamowanie Boga” poświęcony marketingowi wiary i reklamie religijnej. Jakie pułapki czyhają na pomysłodawców reklamy religijnej?