Bank Pocztowy zmienia swój wizerunek - Marketing przy Kawie
Bank Pocztowy zmienia swój wizerunek
  • 0
  • 1
25.09.2006

Bank Pocztowy zmienia swój wizerunek

Grupa A5/ Totem przeprowadziła proces rewitalizacji wizerunku marki Banku Pocztowego. Kluczem do przekształceń wizualnych była zmiana nazwy komunikacyjnej – wyeksponowanie członu Pocztowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

III Ogólnopolska Kampania Społeczno-Edukacyjna „Hospicjum to też Życie”

W październiku br. ruszy w mediach ogólnopolskich i regionalnych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej III edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Hospicjum to też Życie” zorganizowana przez Fundację Hospicyjną w celu sprowokowania publicznej dyskusji o tym, jak można pomóc osobom w żałobie. Ponadto w akcję zaangażowane będą ośrodki hospicyjne na terenie całego kraju.