0 1 8.11.2006Banah Group chłodzi na pokuszeniemarketing bezpośredniCoty Polska promuje nową, chłodzącą szminkę Rimmel Cool Shine.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55729 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 8.11.2006PND Futura zmienia Fantasię Danone’aAgencja PND Futura pracuje obecnie nad nową architekturą marki Fantasia, jednym z najpopularniejszych subbrandów Danone’a. Sprzedawana w unikalnym, umożliwiającym samodzielne mieszanie smaków kubeczku Fantasia oferuje bogactwo wariantów, duży wybór polew i dodatków, co sprawia, że od lat cieszy się nieustającym uznaniem konsumentów.
0 1 0 8.11.2006Hakerzy – wypijmy za błędy!FreecoNet - platforma umożliwiająca darmowe połączenia pomiędzy zarejestrowanymi na niej numerami telefonów stacjonarnych od dowolnego operatora (tradycyjnego lub VoIP) - ogłasza konkurs, w ramach którego oferuje polskim hakerom jedyną w swoim rodzaju szansę zaprezentowania swoich możliwości.
0 1 0 8.11.2006Podarunkowa kampania Sodexho PassSodexho Pass Polska, ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych, wystartował z kampanią świąteczną. Przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem firma wprowadziła do oferty MIX Podarunków, czyli świąteczny zestaw bonów składający się z Kuponów Podarunkowych, Restauracyjnych i Kulturalno-Rekreacyjnych. Pozwoli on pracodawcom pełniej zaspokoić zróżnicowane potrzeby obdarowywanych pracowników.
0 1 0 8.11.2006PND Futura przyciąga do LisneraFirma Lisner przygotowała promocję konsumencką, w której do zdobycia jest kolekcja unikalnych magnesów oraz tablica magnetyczna. Opracowanie komunikacyjne i kreację materiałów zlecono agencji PND Futura.