PND Futura zmienia Fantasię Danone’a - Marketing przy Kawie
PND Futura zmienia Fantasię Danone’a
  • 0
  • 1
8.11.2006

PND Futura zmienia Fantasię Danone’a

Agencja PND Futura pracuje obecnie nad nową architekturą marki Fantasia, jednym z najpopularniejszych subbrandów Danone’a. Sprzedawana w unikalnym, umożliwiającym samodzielne mieszanie smaków kubeczku Fantasia oferuje bogactwo wariantów, duży wybór polew i dodatków, co sprawia, że od lat cieszy się nieustającym uznaniem konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
8.11.2006

Podarunkowa kampania Sodexho Pass

Sodexho Pass Polska, ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych, wystartował z kampanią świąteczną. Przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem firma wprowadziła do oferty MIX Podarunków, czyli świąteczny zestaw bonów składający się z Kuponów Podarunkowych, Restauracyjnych i Kulturalno-Rekreacyjnych. Pozwoli on pracodawcom pełniej zaspokoić zróżnicowane potrzeby obdarowywanych pracowników.