Podarunkowa kampania Sodexho Pass
  • 0
  • 1
8.11.2006

Podarunkowa kampania Sodexho Pass

Sodexho Pass Polska, ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych, wystartował z kampanią świąteczną. Przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem firma wprowadziła do oferty MIX Podarunków, czyli świąteczny zestaw bonów składający się z Kuponów Podarunkowych, Restauracyjnych i Kulturalno-Rekreacyjnych. Pozwoli on pracodawcom pełniej zaspokoić zróżnicowane potrzeby obdarowywanych pracowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 listopada 2006