Hakerzy – wypijmy za błędy! - Marketing przy Kawie
Hakerzy – wypijmy za błędy!
  • 0
  • 1
8.11.2006

Hakerzy – wypijmy za błędy!

FreecoNet – platforma umożliwiająca darmowe połączenia pomiędzy zarejestrowanymi na niej numerami telefonów stacjonarnych od dowolnego operatora (tradycyjnego lub VoIP) – ogłasza konkurs, w ramach którego oferuje polskim hakerom jedyną w swoim rodzaju szansę zaprezentowania swoich możliwości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
8.11.2006

Podarunkowa kampania Sodexho Pass

Sodexho Pass Polska, ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych, wystartował z kampanią świąteczną. Przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem firma wprowadziła do oferty MIX Podarunków, czyli świąteczny zestaw bonów składający się z Kuponów Podarunkowych, Restauracyjnych i Kulturalno-Rekreacyjnych. Pozwoli on pracodawcom pełniej zaspokoić zróżnicowane potrzeby obdarowywanych pracowników.